بنا بر تعریف انجمن بازاریابی آمریکا، برند یک «نام، عبارت، طرح، نماد یا هر مشخصهای است که یک
ارائهدهندهی کالا یا خدمات را از
دیگر ارائه دهندهها متمایز میکند».
هویت برند شما نمایانگر اعتبار شرکت شما است و رویکردها، ارزشها، اهداف، تواناییها و تمایلات
شرکت شما را مشخص میکند.
برندسازی فرآیندی منظم است که برای ایجاد آگاهی و افزایش وفاداری مشتری استفاده می شود. برندسازی استفاده از هر فرصتی است تا بگوییم چرا مردم باید یک برند را نسبت به سایر برندها انتخاب نمایند. از جمله ی دلایل اهمیت برندسازی در نزد شرکت ها، تمایل به رهبر بودن، پیشی گرفتن در صحنه ی رقابت و دسترسی کارمندان به بهترین امکانات به منظور دستیابی به مشتریان است.
انجام دادن تحقیق
شفاف سازی استراتژی
طراحی هویت
ایجاد نقاط تماس
مدیریت دارایی ها
توضیحی در این مورد باید نوشته شود تا بگوییم چرا مردم باید یک برند را نسبت به سایر برندها انتخاب نمایند. از جمله ی دلایل اهمیت برندسازی در نزد شرکت ها، تمایل به رهبر بودن، پیشی گرفتن در صحنه ی رقابت و دسترسی کارمندان به بهترین امکانات به منظور دستیابی به مشتریان است.
این نوع از تیزر تبلیغاتی یکی از مرسومترین نوع تیزرهای تبلیغاتی است که بهترین و تاثیرگذارترین روش برای معرفی محصول و خدمات است در این نوع تیزر سبکهای مختلفی اعم از دو بعدی، سه بعدی و وایت بردی که به آن اشاره کردیم را میتوان مشاهده کرد. در تیزر تبلیغاتی موشن گرافیک در مرحله اول سناریو و استوریبورد آن طراحی میشود و سپس در اختیار تصویرساز قرار میگرد و بعد موشن گرافیست به تصاویر جان میبخشد و آن را متحرک میکند و طبق روال همیشه به دست تدوینگر و صداگذار میرود و کار نهایی میشود.
زمان: 30 ثانیه تا 45 ثانیه 3،000،000 تومان
زمان: 45 ثانیه تا 1 دقیقه 5،000،000 تومان
زمان: 30 ثانیه تا 45 ثانیه 7،000،000 تومان
زمان: 45 ثانیه تا 1 دقیقه 9،500،000 تومان
زمان: 45 ثانیه 10،000،000 تومان
زمان: 1 دقیقه 15،000،000 تومان