توانایی آنها در پیامرسانی به دسته بزرگی از افراد. توانایی دسترسی امر مهمی است، اما کافی نیست. افرادی با توانایی دسترسی کم اما اعتبار و هنر فروشندگی بالا به عنوان اینفلوئنسرهای کوچک نامیده میشوند.
سطح اعتمادی که مخاطب براساس دانش و تخصص اینفلوئنسر درباره موضوعی خاص کسب میکند. برای مثال سرآشپزی مشهور دارای اعتبار بالا در معرفی غذا است، اما در سیاست اعتبار کمی دارد.
بهنظر میرسد، برخی افراد قدرت فوق العادهای در متقاعد کردن دیگران دارند. آنها توانایی این را دارند که با روشهای متقاعدکنندهای توضیح دهند، پیامهای روشنی را بیان کنند و دیدگاههایشان را با اعتماد به نفس ارائه دهند.
اجرای ساده و بیدغدغه کمپینهای تبلیغاتی در پنل مدیریتی و درگاه واحد ارتباط با اینفلوئنسرها
دسترسی به محتوای با کیفیت و اصیل خلق شده توسط اینفلوئنسرها و کسب اینگیجمنت بالاتر
دسترسی به معتبرترین دادهها و اطلاعات لازم برای آنالیز کمپینهای اجرا شده توسط اینفلوئنسرها