اینفلوئنسرمارکتینگ

اینفلوئنسر کیست؟

یکی از بزرگ‌ترین تصورات غلط درباره اینفلوئنسرها این است که آنها افرادی هستند که در رسانه‌های اجتماعی بزرگ دنبال‌کننده‌های زيادی دارند، درحالی‌كه اینفلوئنسر کسی است که قدرت و توانایی تاثیرگذاری بر درک و نگرش دیگران را دارد یا می‌تواند آنان را به انجام کاری متفاوت ترغیب کند.

اینفلوئنسرمارکتینگ چیست؟

بازاریابی افراد تاثیرگذار  (Influencers) به معنای بازاریابی محصولات و خدمات توسط آن دسته از افرادی است که بر عموم مردم نفوذ دارند، مانند مشاهیر،چهره های محبوب جامعه، هنرمندان، ورزشکاران و … همه کسانیکه هوادارانی برای خود دارند.
1

1-

توانایی دسترسی

توانایی آنها در پیام‌رسانی به دسته بزرگی از افراد. توانایی دسترسی امر مهمی است، اما کافی نیست. افرادی با توانایی دسترسی کم اما اعتبار و هنر فروشندگی بالا به ‌عنوان اینفلوئنسرهای کوچک نامیده می‌شوند.

2

2-

اعتبار زمینه‌ای

سطح اعتمادی که مخاطب براساس دانش و تخصص اینفلوئنسر درباره موضوعی خاص کسب می‌کند. برای مثال سرآشپزی مشهور دارای اعتبار بالا در معرفی غذا است، اما در سیاست اعتبار کمی دارد.

3

3-

هنر فروشندگی

به‌نظر می‌رسد، برخی افراد قدرت فوق العاده‌ای در متقاعد کردن دیگران دارند. آنها توانایی این را دارند که با روش‌های متقاعدکننده‌ای توضیح دهند، پیام‌های روشنی را بیان کنند و دیدگاه‌هایشان را با اعتماد به نفس ارائه دهند.

مزایا

درگاه ارتباطی واحد

اجرای ساده و بی‌دغدغه کمپین‌های تبلیغاتی در پنل مدیریتی و درگاه واحد ارتباط با اینفلوئنسرها

محتوای اصیل

دسترسی به محتوای با کیفیت و اصیل خلق شده توسط اینفلوئنسرها و کسب اینگیجمنت بالاتر

آمار لحظه‌ای و دقیق

دسترسی به معتبرترین داده‌ها و اطلاعات لازم برای آنالیز کمپین‌های اجرا شده توسط اینفلوئنسرها

من یک اینفلوئنسر هستم
و میخواهم از علایقم درآمدزایی کنم
من یک تبلیغ دهنده هستم
و میخواهم تبلیغات تأثیرگذاری داشته باشم
کانون تحقیقاتی و تبلیغاتی ضمیر بازار کانال ارتباطی ای با بیش از 2000 اینفلوئنسر تخصصی اینستاگرامی است. با شناخت اینفلوئنسرهای مناسب حوزه کاری شرکت می توانید بازدهی هرچه بیشتری از این ترفند تبلیغاتی ترند و به روز داشته باشید

عضویت های کانون تحقیقات و تبلیغات ضمیر بازار